a song :)

Tuesday 21 June 2011

HARI PERTAMA BUKAK BLOG :D

SALAM^^
hari pertama kott bukak BLOG niy , HAHA . mcm apetahh :P baru belajar lha katekann :) harap harap menjadi lha yeaa cite MEREPEK akuu nnt >,<
okeee harini 21/06/2011 yeaa . mcm biasa , bunyi jam pkul 6.30 makk aku yg kejutkan pegy skola , aku tak pena na bgun sendiri . HAHA^^ org first yg kne mandi aku lha , huhh . lpas aku mandi abg aku pulakk , pehh budak niy mmg ckup susa na bgun pegy skola . sbb dea lha kdg kdg lewat ke skola tauu ! kejut dea mcm na mampuss pn dea ta bgun bgun . haha aku lha yg terjerit jerit suh dea bgun , hawauu betol =='

7.20pagi ( baru gerak pegy sekolah )
BIASA , budakk baek mmg ginih lha . pegy skola lmbat , bgun lmbat , msuk klas pun lmbat . lame lame nnt kne HAMBAT , haha xD ! tp harini aku pkai bajusukan sbb ade sukan kn . kalu ikud kan peraturan mmg takbole pkai bajusukan dari rumaa , aku maen pkai jee konon ta kene tahan ar tho ngn kaka kaka pengawas kn , so aku smpai jee skola buad muka "derkk" jee masuk , HAHA sekali sorg pengawas niy pgel , hadoii ak ingt arn mata dea kero ta nmpk arn ruparupanye dea nmpak . hishh siot tol !! ta pasal pasal kne tulis name , huhh . semangat na sukan lha katekann , hehehe :D
dduk jee dlm kelas , tp harini ta belajar sgt lha . mcm relax jehh ? balekk pkul 2.40ptg . tade kelas tmbahan , heeee . sukaanyee kelas tambahan tade ! ^^

2.40ptg ( balek dahh )
ADAT lha kan dh couple satu skola balek sesame , HAHA . mmg stiap hari kott balek sesama dgn ABG SAFF kitee :) <3 dari pintu kelua kelas smpai lha kea pintu kelua sekola . hehehe :P hari hari bole tgok mukaa dea , tade lha kite risau kn . RINDU pn tade lha slalu mengganggu , cehh~
rumaa pn takjauhh mne , wahh :)

okee lha , tangan dh penat menaip . dahlha bnde ALAH niy kecik , susa na taip . heee nanti nanti aku masuk balekk , HAHA ^^ kbabai<3

No comments:

Post a Comment